Promocje
Srebrny pozłacany naszyjnik s925 skrzydło z cyrkoniami
Srebrny pozłacany naszyjnik s925 skrzydło z cyrkoniami

89,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

zestaw
Bransoletka celebrytek pr. 925 trzy krzyżyki z cyrkoniami
Bransoletka celebrytek pr. 925 trzy krzyżyki z cyrkoniami

89,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

zestaw
Bransoletka celebrytek pr. 925 potrójne serce z białymi cyrkoniami
Bransoletka celebrytek pr. 925 potrójne serce z białymi cyrkoniami

99,00 zł

Cena regularna: 120,00 zł

zestaw
Srebrna bransoletka pr.925 pozłacana serce
Srebrna bransoletka pr.925 pozłacana serce

69,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

zestaw
Srebrne pozłacane kolczyki s925 kwiatki z cyrkoniami
Srebrne pozłacane kolczyki s925 kwiatki z cyrkoniami

79,00 zł

Cena regularna: 109,00 zł

zestaw
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: missel@op.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Chrobrego 46/118 Radom 26-600 Missel@op.pl, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Jeżeli zwrot będzie dokonywany bez opcji zwrotu na naszej stronie tylko wysyłany na własną rękę prosimy o podanie numeru konta bankowego abyśmy mogli dokonać zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.

Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:

- pobrudzone makijażem,

- ubrudzone/zakurzone,

- wyprane lub nosić oznak użytkowania,

- wadliwe, uszkodzone.

Takie zwroty nie zostaną pozytywnie rozpatrzone.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: missel@op.pl 

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl